מה עושים כשהנתונים במחשב נעלמו?

תוכן עניינים

האינסטינקט הראשון הוא להיכנס לפאניקה ולהתחיל לחפש את הנתונים במחשב. אבל, אם לא גיבית את המחשב שלך, לא תוכל להחזיר אותו.

אתה תמיד יכול לנסות להעתיק את הקבצים מכונן קשיח אחר למחשב שלך. אם זה לא עובד, אתה יכול לנסות להשתמש בתוכנת שחזור כמו Recuva או PhotoRec.

בחלק זה, נדבר על מה לעשות כאשר הנתונים במחשב נעלמים.

אם יש לך גיבוי של הנתונים שלך, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשחזר אותם. אם אין לך גיבוי של הנתונים שלך, אז יש כמה דברים שאתה יכול לנסות לפני שתוותר.

ראשית, נסה להיכנס למחשב כמנהל ותראה אם זה עוזר. אם לא, נסה להיכנס כמשתמש אחר ולראות אם זה עובד. אתה יכול גם להשתמש בתוכנת שחזור דיסק כמו Recuva או Disk Drill כדי לשחזר חלק מהקבצים שלך מהכונן הקשיח או מהכוננים החיצוניים.

ישנן סיבות רבות מדוע נתונים עלולים ללכת לאיבוד במחשב. זה יכול לקרות בגלל תקלות חומרה, גניבה, הפסקות חשמל או אפילו אסונות טבע.

חשוב לדעת שישנן שיטות לשחזור נתונים ממחשב במקרה שאובדן או נמחק. שיטות אלו כוללות שימוש בדיסק שחזור של מערכת הפעלה, שיבוט כוננים קשיחים ושחזור מגיבויים.

האם מעבדה לשחזור נתונים מסוגלת לשחזר הכל?

שחזור נתונים הוא תהליך של הצלת נתונים מהתקני אחסון שניזוקו או פגומים.

מעבדת שחזור נתונים יכולה לשחזר הכל, אבל יש כמה מגבלות לתהליך. מעבדות שחזור נתונים אינן יכולות לשחזר נתונים כאשר ההתקן עוצב או אם הוא פגום פיזית.

מעבדות לשחזור נתונים יכולות לשחזר הרבה נתונים, אבל לא הכל. שחזור נתונים אינו ערובה של 100%, אז יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לוודא שיש לך את הסיכוי הטוב ביותר לשחזר את הנתונים שלך.

ישנם שלושה גורמים עיקריים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לשכור מעבדה לשחזור נתונים או לא: סוג המכשיר שאבד/נפגם, כמה זמן חלף מאז אובדן/נזק ואיזה סוג נתונים מאוחסנים על זה.

מעבדת שחזור נתונים תוכל לשחזר את רוב הקבצים והתיקיות החשובים ממכשירים פגומים כמו מחשבים ומחשבים ניידים. עם זאת, הם לא יכולים לשחזר הכל כי ישנם סוגים מסוימים של קבצים שהם לא יכולים לחלץ כמו קבצים מוצפנים ותוכן שנמחק בכוננים קשיחים.ש

עשוי לעניין אתכם
מה זה ארכיון ממוחשב ואיך זה עובד?

ארכיון מחשב הוא תהליך של גיבוי נתונים ושמירתם בהתקן אחסון משני. זה נעשה במקרה שהנתונים המאוחסנים בהתקן האחסון הראשי לא יהיו נגישים או יאבדו. ישנם