מה זה בורבון?

תוכן עניינים

בורבון הוא סוג של וויסקי המיוצר בארצות הברית מלפחות 51% תירס.

לבורבון יש טעם מיוחד שמייחד אותו מסוגים אחרים של וויסקי, כמו סקוץ' ושיפון. לבורבון יש גם צבע בהיר יותר מאשר סוגי וויסקי אחרים והוא מיושן בדרך כלל לפחות שנתיים בחביות עץ אלון חדשות ומפוחמות.

מה מיוחד בבורבון?

בורבון הוא סוג של וויסקי שזוקק מלפחות 51% תירס, מזוקק ללא יותר מ-160 הוכחה ומיושן בחביות עץ אלון חדשות ומפוחמות.

בורבון עשוי מחית מותסס של דגנים. בורבון חייב להיות עשוי מ-51% תירס לפחות וניתן להכין מדגנים אחרים כמו שיפון או חיטה.

יש לזקק את הבורבון ללא יותר מ-160 הוכחה ולהתיישן בחביות עץ אלון חדשות ומפוחמות למשך שנתיים לפחות.

ההקדמה צריכה לכלול היסטוריה קצרה של המשקה ומשמעותו לאמריקה, וכן צריך להזכיר את המותגים הפופולריים ביותר.

בורבון הוא סוג של וויסקי שמיוצר בארצות הברית. סוג זה של וויסקי חייב להיות מיושן בחביות עץ אלון חדשות ומפוחמות. יש גם לזקק את הבורבון ללא יותר מ-160 הוכחה ולהכניס לחבית ב-125 הוכחה. לאחר מכן ניתן למלא את החבית רק במים כדי להוריד את ההוכחה ל-125 או פחות.

הסוג הנפוץ ביותר של בורבון הוא בורבון על בסיס תירס, שעשוי מלפחות 51% מחית תירס, אם כי חלק מהבורבונים עשויים גם משיפון או מחיטה. ניתן לערבב בורבון גם עם סוגים אחרים של וויסקי כמו וויסקי וויסקי ושיפון כדי ליצור טעמים שונים.

כיום מקובל שמזקקות מיישנות את הבורבונים שלהן בחביות ששימשו בעבר ליישון משקאות חריפים אחרים כמו שרי, רום או טקילה.

מה ההבדל בין בורבון לבין וויסקי רגיל?

ההבדל בין בורבון לוויסקי רגיל הוא במרכיבים. בורבון עשוי מתערובת דגנים שהיא לפחות 51% תירס, בעוד וויסקי אחרים עשויים מתערובת דגנים שהיא פחות מ-51% תירס.

בורבון חייב להיות מיושן בחביות עץ אלון חדשות ומפוחמות ולא ניתן לזקק מעל 160 הוכחה. ויסקי אחרים ניתן לזקק עד 190 הוכחה, אבל הם לא חייבים להיות מיושנים בחביות עץ אלון חדשות.

ההבדל בין בורבון לוויסקי הוא שהבורבון עשוי מלפחות 51% תירס, והוויסקי עשוי מכל דגן אחר.

בורבון הוא סוג של וויסקי אמריקאי שיש לזקק אותו ללא יותר מ-80% אלכוהול בנפח (160 הוכחה), ולאחר מכן להתיישן בחביות עץ אלון חדשות וחרוכות למשך שנתיים לפחות. הבורבון מקבל את טעמו מחביות עץ אלון חרוך בהן הוא מתיישן.

וויסקי הוא סוג של משקה אלכוהולי מזוקק העשוי מחית דגנים מותסס. וויסקי מכיל בדרך כלל 40-50% אלכוהול בנפח (80-100 הוכחה בארה"ב).

ההבדל בין בורבון לוויסקי רגיל הוא שהבורבון מיוצר עם אחוז גבוה יותר של תירס במחית. בורבון חייב להיעשות גם באמריקה ולהתיישן לפחות שנתיים בחביות עץ אלון חדשות ומפוחמות.

וויסקי רגיל לעומת זאת, ניתן להכין בכל מקום ואין צורך ליישן שנתיים. ניתן להכין אותו גם מכל שילוב של דגנים, כולל שיפון, שעורה או חיטה.

עשוי לעניין אתכם
מכבסות ברמת גן – המומלצות ביותר

מכבסות הן תעשייה גדולה ברמת גן. בעיר יש יותר משישה סוגים שונים של מכבסות לבחירה. אם אתם צריכים לעשות כביסה, הנה רשימה של המכבסות המומלצות

דלתות פנים חזקות ועמידות

לעיתים קרובות מתעלמים מדלתות פנים כשמדובר בתחזוקת הבית. עם זאת, הם אחד המאפיינים החשובים ביותר של הבית. דלתות פנים הן לא רק למראה אלא גם